Elektronikus direkt marketing

elektronikus direkt marketingAmi régebben papír formájában, fizikailag került kézbesítésre, az mára digitalizálódott. Legalábbis ami a marketinget illeti. Annak idején egy cég számára a reklámlevek és prospektusok voltak a vásárló megszólításának legideálisabb eszközei. 2018-ban azonban ez már nem elég. Amikor az emberek többsége már az internettel kel és fekszik, akkor nem árt az internetet cége marketingjébe is bevonni.

Ebben nyújtanak segítséget az elektronikus direkt marketing szolgáltatások. Azokon belül is az e-mail marketing, ami a “postaládás” reklámok modern változata.

E-mail marketing

Az e-mail marketing hatékonysága legfőképp azon múlik, hogy olyan fogyasztói email adatbázist használjunk, ami: 1. Minél több címet tartalmaz 2. Jól szűrhető különböző paraméterek alapján és teljesen személyre szabható. Ha adott egy ilyen eDM adatbázis, akkor az e-mail kampányok sokkal eredményesebben zárulhatnak. Hiszen kulcsfontosságú, hogy olyanhoz jussanak el azok az e-mailek, akiket érdekel is a téma. Máskülönben a sok idő és energia ami a kampány szövegek megírására ment felesleges időpazarlás volt, a levelek pedig a szemetesben végzik.

A lebonyolítás módja

A Perform Média mind az adatbázissal (550000+ cím), mind az e-mail marketinges kampányok lebonyolításához szükséges technikai háttérrel rendelkezik. Szóval amennyiben érdekelt a témában, látogasson el a weboldalukra és tekintse át a szolgáltatásaikat, amibe a lead generálás és az adatbázis építés is beletartozik. Ha pedig szeretné felvenni velük a kapcsolatot, akkor azt megteheti telefonon vagy emailben.

Értékeld ezt a bejegyzést!